Aukštosios mados savaitė ruduo/žiema 2014.15

Kontraversiška Donatella Versace, kurdama naująją aukštosios mados kolekciją Atelier Versace, tikrai neužmiršo savo mūzų, dainininkių – Lady Gaga’os ir Grace Jones. Tačiau šį kartą dizainerė įkvėpimo sėmėsi ne iš G. Jones asmeninio stiliaus ar Lady Gaga’os ekstravagantiškų apdarų, pagrindinė kolekcijos ašis buvo penkiasdešimtieji, o tiksliau – neseniai Paryžiuje atidaryta paroda, skirta Les Années 50 laikotarpiui bei 1947-1957 metų Paryžietiškai madai.

 

atelierversacehc2014111

versacehcfall2014Žinoma, Donatella 50 – uosius perteikė savaip – juos ‘apvilko’ į ekstravagantiškos, nebijančios išsišaukti moters įvaizdį. Kolekcijoje vyravo tamsiai mėlyna, violetinė, juoda bei karts nuo karto pasirodanti balta. Šį kartą dizainerė žaidė su įvairiais siluetais, tarp kostiumėlių-kombinezonų, susirinkusius svečius labiausiai nustebino suknelės su kelnėmis, kurių viena koja buvo apnuoginta. Su šia kolekcija Donatella Versace įrodo jog jos klientės – tai moterys, subalansuotos tarp elegantiškumo ir seksualumo, tačiau niekuomet neužmirštančios klasikos.

diorhcfall2014

222diorhc2014Jei manote jog belgas Raf Simons yra užkietėjęs futuristas – iš dalies klystate. Naujausia jo kolekcija Christian Dior mados namams yra kruopštus aukštosios mados istorijos studijų vaisius – nuo pat XVIII ir XIX amžių iki pat dizainerio ateities vizijos. Marijos Antuanetės įkvėptos vakaro suknelės prabyla jausmingu ir romantišku futurizmu, paprasti trijų dalių dienos ansambliai byloja apie mados pradinę esmę – išskirtinumą ir praktiškumą. Dizainerio susidomėjimas praeitimi ir ateitimi grindžiamas architektūriškomis formomis, kurios pagal patį Raf Simons – atspindi pagrindinius mados namų kodus. Ši Dior kolekcija yra kelionė laiku, skrydis per mados ir kostiumo istorijos šimtmečius. Galiausiai tai apžvalga, per naujo parašyta Raf’o Simons’o, kuri rodo, jog modernumo esmė yra kažką dramatiško paversti kažkuo žemiškai paprastu.

vallihc2014

333gvallihcfall2014

Šaltojo sezono aukštosios mados kolekcijai Giambattista Valli savo klientes mintimis ir darbais skraidina kažkur į magišką sodą, kuriame susipina prabanga ir didybė bei lengvas šeštojo dešimtmečio retro dvelksmas. Fenomenalios suknelės, sujungiančios grakštumą ir teatrališkumą, išskirtinės moteriškos bei vyro spintos įkvėptos detalės – šventimas moteriško viliojimo ir jausmingumo. Nauja G.Valli braižui pasirodė ir pižamos tipo bei audinių dienos modeliai, kurie turėjo prabangaus neformalumo užuominų. Tai žaidimas su praeitimi ir interpretavimas su šiuolaikiniu skoniu.

chanelhcfall2014

444chanelhc2014Jau tapo įprasta, kad kiekvienas Chanel kolekcijos aprašymas prasideda nuo podiumo apžvalgos, o tiksliau nuo tai kas sukurta po Grand Palais rūmų stogu Paryžiuje aprašymu. Tropikų miško, ateities teatro, ledkalnio ar prekybos centro neišvydome, tačiau visi susirinkę svečiai kolekciją stebėjo marmuro baltumo salėje su židiniu bei dideliu baroko laikotarpį primenančiu veidrodžiu. Šį kartą mados imperatoriumi tituluojamas dizaineris, Karl’as Lagerfeld’as, duoklę atidavė prancūzų architektui Le Corbusier, tačiau taip pat neužmiršo ir Coco Chanel mėgiamo laikotarpio – baroko. “Barokas susitinka Le Corbusier” – taip savo naująją kolekciją apibūdino pats dizaineris. Kolekcijoje netrūko pilkšvų bei prigesintų ryškių spalvų, Le Corbusier kūrybą primenančios suknelės žėrėjo sidabriniais ir auksiniais atspalviais, o marmurines skulptūras atspindinčios suknelės dekoruotos smulkiais baroko stiliui būdingais raštais. Finalinę suknelę išėjo demonstruoti kūdikio besilaukianti manekenė Ashleigh Good, o kartu su ja pasirodė ir pats dizaineris. armaniprivehcfall2014

555armaniprivehc2014Mados maestro Giorgio Armani teigia, jog prabangiai pret-a-porte koncepcijai atėjo galas – laikas vėl pradėti galvoti apie svajonių moteris ir jų tobulas bei išskirtinias spintas. Blizgi, juoda pristatymo erdvė šou svečius nukelia į Armani svajones ir fantaziją, atskleidžia jo idealią aukštosios mados moterį. Itin grafiška – juoda, balta ir raudona – kolekcija pradedama paprastais dieniniais deriniais, tarp kurių iš naujovė Giorgio Armani braižui – šortai. Toliau seka prabangūs dieniniai trumpi paltai, trumpos suknelės puoštos kailio ruožais, organzos ir tiulio suknelės dengtos plunksnomis ir Swarovski kristalais, prie kurių derinamos dramatiškos, Ispanija dvelkiančios skraistės. Su šia Armani Prive kolekcija, Giorgio Armani perkelia aukštąją madą į kitą galaktiką, kurioje harmoningai susijungia siuvimo meistriškumas ir eksperimentai, o ribos tarp svajonės ir realybės vis labiau nyksta.

vauthierfallhc2014

666

vauthierfall2014

“Haute Couture sutinka XXI amžių” – taip būtų galima pavadinti naująją dizainerio Alexandre Vauthier aukštosios mados kolekciją. Gatvės stiliaus merginą primenančios manekenės, žingsniuodamos aukštosios mados podiumu atskleidė dizainerio kuriamos moters įvaizdį – pasitikinčios savimi moters, kuri bet kokią klasikinę aprangą pavers elegantiškai seksualia. Prancūzų dizaineris kolekciją pradėjo dviejų dalių kostiumėliais-kombinezonais, o ant manekenių pečių grakščiai užvilko švarkelius arba masyvius kailinius. Toliau sekė mini ilgio atviros suknelės, kurios atskleidė dailias manekenių kojas. Pristatydamas vakarines sukneles, A. Vauthier taip pat nevengė seksualumo. Permatomos, žeme velkančios suknelės, vos dengė manekenių kūnus, o sekančios tik per skeltuką paslaptingai leido grožėtis apnuogintomis kojomis. Pats dizaineris savo naująją kolekciją pavadino “perdėtai prabangią”, taip primindamas, kad haute couture kolekcijos visuomet išliks prabangos ženklu.valentinohcfall2014

777valentinofall2014“Praeitis niekada nemiršta” – ši frazė galėtų tapti šios aukštosios mados savaitės apibūdinimu. Donatella Versace pristatė šiuolaikišką 50-ųjų moterį, Raf Simons Christian Dior mados namuose ieškojo sąsajų tarp Marijos Antuanetės ir dabartinės Dior namų klientės, Karl Lagerfeld  pristatė baroko ir modernizmo įkvėptą kolekciją, taip pat ir Giorgio Armani blaškėsi tarp praeities ir ateities. Visos haute couture pristatytos kolekcijos, tai lyg kelionė laiku po skirtingas dizainerių praeities interpretacijas. Paskutinė aukštosios mados savaitės kolekcija – Valentino, taip pat spinduliavo praeities vizijomis. Dizainerių duetas Maria Grazia Chiuri ir Pierpaolo Piccioli, save apibūdino kaip XIX a. dailininkų broliją – Pre-Raphaelites, kurie savo laikotarpyje perteikdavo Renesanso kūrybą. Naujoji Valentino mados namų kolekcija, anot dizainerių, tai XXI a. romėniškos togos interpretacija. Pirmoje kolekcijos dalyje vyrauja antikiniai drabužių siluetai, pagoniški raštai, gana laisvi ir lengvi audiniai. Spalvų paletė taip pat nėra ‘rėkianti’, daugiausia pastebima baltos ir juodos deriniai. Antroji kolekcijos dalis, tai lyg iš naujo atgimęs Antikos laikotarpis Renesanso epochos pavidale. Audiniai tampa sunkesni, masyvesni, suknelių raštai panašesni į gobeleną, o spalvų paletė tampa tamsesnė, daugiau žemės spalvų – rudos, žalios, melsvos, pilkos. Ateinantį sezoną Valentino mergina bus besiblaškanti tarp dviejų epochų – demokratiškos Antikos ir humaniško Renesanso.

 

 
Rokas ir Edgaras
nuotraukos: style.com
Reklama

Vienas komentaras “Aukštosios mados savaitė ruduo/žiema 2014.15

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s